Reklamace
Postup při reklamaci
1) Vyplňte reklamační formulář. Značně tím urychlíte celý proces, založení případu a možnosti předání na jednu z našich poboček.
Ve formuláři si zvolíte, jakým způsobem k nám zboží dorazí - zboží můžete předat na libovolené pobočce přepravce (DPD, GLS, PPL nebo Zásilkovna) nebo provedeme svoz u vás na adrese. Tato služba je pro vás zcela zdarma.
Pokud se vám ani jedna z předchozích variant nehodí, můžete odeslat na vlastní náklady. I v tomto případě vyplňte výše uvedený reklamační formulář.
Do zásilky ideálně přiložte kopii faktury, která slouží jako záruční list a také zpáteční adresu či adresu výdejního místa, na které vyřízenou reklamaci chcete poslat.
V případě, že chcete poslat na vlastní náklady, zasílejte na tuto adresu:
-
Doogee-Shop.cz
Borovy 100
33401 Borovy
2) Umožňuje-li to charakter závady, data v telefonu / tabletu si zálohujte.
Na servis nikdy neposílejte zaheslovaný telefon, vypněte ochranu telefonu (zejména heslo pro odemčení),budíky.
Telefon po oprave je nutné vyzkoušet, v případě zaheslovaného telefonu, telefon automaticky vracíme do továrního nastavení !
3) Při přijetí reklamovaného zboží vás budeme informovat. Ze zákona vyřízení reklamace může trvat až 30 dní, ale snažíme se to stihnout co nejdříve. O
průběhu reklamace vás budeme průběžně informovat.
4) Zboží z vyřízené reklamace zašleme zpět na vaši adresu nebo na výdejní místo, které si zvolíte.
Reklamační řád
- Záruční doba a záruční list
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží (nebo jeho části) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat. Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem. V tomto případě záruční dobu stanovuje konkrétní dovozce zboží do ČR. Záruční doba uvedená na našich stránkách je určena pouze pro spotřebitele (záruka 24 měsíců a u vyznačených produktů 30 měsíců) , nikoliv pro podnikatele, kteří zboží kupují v rámci své podnikatelské činnosti (nákup na IČ). - Záruční doba všem osobám, používajícím výrobek pro účel podnikání s tímto výrobkem je poskytována jednoletá záruka (12 měsíců). Tato jednoletá záruka tedy platí v případě vystavení daňového dokladu obsahujícím IČO.
- Reklamace
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou samotného výrobku, má v záruční době právo na reklamaci zboží. - Postup reklamace
Pokud chce zákazník reklamovat zboží, je vhodné zboží zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. - Vždy uvede číslo prodejního dokladu a popis závady.
- V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani dodavatel nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv spotřebitele).
- Záruka se nevztahuje na následující případy:
- vady vzniklé použitím nesprávného nebo vadného programového vybavení, nesprávného spotřebního materiálu a případné škody v důsledku toho vzniklé
- vady vzniklé špatnou obsluhou, neodborným, nebo nepřiměřeným zacházením, použitím a instalací, které jsou v rozporu s uživatelskou příručkou, nebo poškozením účinky přepětí v rozvodné síti a na poškození zařízení způsobené nadměrným mechanickým opotřebením
- na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním
- vzniklé mechanickým poškozením zboží
- používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy kancelářskému prostředí
- neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, nebo zanedbáním péče o zboží
- pokud bylo zboží nebo jeho část poškozena počítačovým virem
- pokud se závada projevuje pouze u software, u kterého není zákazník schopen doložit legální způsob nabytí nebo použitím neautorizovaného software a spotřebního materiálu
- zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci nebo všeobecnými zásadami
- provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů
- zboží, které bylo upravováno zákazníkem (nátěry, ohýbání atd.)
- -při chybně provedeném upgrade firmware
- zboží bylo poškozeno přírodními živly
- Okamžikem odstranění ochranných prostředků ( pečeti)
- LCD displej - Reklamace vadných pixelů se řídí podle normy ISO 13406-2,
Informačne ohledně mimosoudního řešení sporů
Novelou zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele byla od 1. 2. 2016 do právního řádu ČR zavedena možnost mimosoudního řešení soudních sporů, které vznikly mezi podnikateli a spotřebiteli a týkají se kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb.
V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem ve smyslu § 419 občanského zákoníku a prodávajícím – podnikatelem, vyplývajícího z kupní smlouvy či smlouvy o poskytování služeb, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci. Je možné tak učinit prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně.
Návrh na řešení sporu může podat jen spotřebitel a to nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u podnikatele poprvé. Podnikatel má pak povinnost zúčastnit se mimosoudního řízení jakožto strana sporu (zatímco pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná) a zároveň má povinnost ve lhůtě 15 pracovních dnů od obdržení vyrozumění o zahájení sporu poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu na zahájení mimosoudního spotřebitelského sporu. Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu musí být ukončeno ve lhůtě do 90 dnů od jeho zahájení, u zvlášť složitých sporů pak lze tuto lhůtu prodloužit o dalších 90 dnů.
Další informace nájdete zde:
https://www.coi.cz/informace-o-adr/
Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele.
Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.