Vrácení zboží

U smluv uzavřených distančním způsobem (na dálku) může kupující spotřebitel odstoupit od smlouvy do 14  dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující spotřebitel v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.  

Kupující spotřebitel je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující spotřebitel prodávajícímu zašle nebo předá ve 14  denní lhůtě. Kupující spotřebitel nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje (Žádáme vás však, abyste důvod k odstoupení od smlouvy uvedli, abychom vám v takovém případě mohli navrhnout jiné vyhovující zboží nebo případně vylepšit naše služby na základě těchto podnětů. Děkujeme.). Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu spotřebiteli vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání  do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího spotřebitele přijal.

Povinnosti spotřebitele při vrácení zboží ve 14ti denní lhůtě:

  • Zboží musí být v nepoškozeném stavu. Pouze vyzkoušené. Nesmí jevit sebemenší opotřebení. Jeví-li zboží známky opotřebení (přístroj je potřeba vyčistit, ošoupaný kryt, displej apod.), je povinností spotřebitele uhradit částku odpovídající navrácení zboží do původního stavu. Řečeno jinak, vrácející částka zákazníkovi bude o tuto hodnotu ponížena.
     
  • Obal není nutné za všech okolností vrátit v původním stavu, neboť řadu produktů je potřeba pro vyzkoušení z obalu vyjmout. Je však povinností zákazníka uhradit náklady na uvedení zboží do původního stavu, to opět znamená, že vrácející částka zákazníkovi bude o tuto hodnotu ponížena.

 

Jak postupovat

1)

Vytiskněte si odstoupení od smlouvy, které vyplňte. Nemáte-li možnost odstoupení vytisknout, můžete vytvořit průvodní dopis na základě formuláře v odkazu.

2)

Zboží společně s odstoupením od smlouvy zabalte do přepravním krabičky.

3)

Jak k nám zboží doručit

  1. Nejjednodušší způsob je využití Zásilkovny. Balíček doneste na libovolnou pobočku Zásilkovny. Obsluze sdělte zpětný kód 98037298. Vygenerují vám na základě toho štítek, se kterým k nám balíček s reklamovaným zbožím bezpečně a v pořádku dorazí.
  2. Nechcete-li využít služeb Zásilkovny, je možné provést vyzvednutí zásilky na vaší adrese. Vyzvednutí provádí DPD kurýr. V takovém případě nám na e-mailovou adresu info@doogee-shop.cz zašlete číslo objednávky, jméno, adresu vyzvednutí, tel. kontakt a den, kdy si přejete balík nechat vyzvednout.
  3. Balík můžete poslat také svépomocí, a to na adresu našeho sídla:

    Doogee-Shop.cz
    Borovy 100
    33401 Borovy